Min första jul.



Ute är det fullt med snö och inne har vi fullt av tomtar.


Husse har satt upp ett träd inne som visst kallas julgran.

Jag blev kompis med jultomten direkt, han verkade mycket bekant...
Han hade med sig en massa paket.





I mina paket fanns en struts, ett gott ben, goda kex och en igelkott.


Det är en snörik och kall jul men jag gillar att vara ute ändå.



I bland är det skönt med en stund för sig själv.


Så man kan njuta av sitt ben i lugn och ro.

Önskar alla en skön fortsättning på helgen.





Kommentarer
Postat av: Marie P

Scott du är så fin i din julrosett och så fina julklappar du fick,har du ätit upp dem ännu?

Ha en bra fotsättning!

2010-12-27 @ 14:42:04
Postat av: Anna

God Jul och Gott Nytt År på dig sötnos, hoppas du inte bli rädd för nyårs raketerna.

2010-12-27 @ 16:51:21
Postat av: Hanna

Whiskey undrar om du dödat dina gosedjur ännu? Det är nämligen hans specialitet. Framför allt om de piper ;)



God fortsättning.



Nospussar & svansvift

2010-12-27 @ 17:20:07
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth-Scott

Nej gosedjuren lever ännu men de har båda fått sig en ordentlig omgång, benet är förstås slut för länge sedan:)

2010-12-29 @ 11:19:25
URL: http://goldenscotts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0