Blöta och smutsiga tassar.


I dag blev tassarna blöta och smutsiga igen.

 

 

Matte och jag tog en promenad i regnet. Jag gillar att gå på promenader för det finns så mycket spännande att nosa på. Jag har varit rumsren rätt länge nu men jag föredrar fortfarande att uträtta mina behov hemma på gården så jag brukar hålla mig tills jag kommer hem. Jag har inte börjat med att lyfta på benet ännu.

 

 

Jag är duktig och säger alltid till när jag behöver gå ut.



Efter promenaden lekte jag lite på gården



och kollade på alla fåglar som flög förbi.





 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack! Jag måste säga detsamma, jag är lite små förälskad i alla golden ;)

2010-11-23 @ 17:57:10
URL: http://froknarnatapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0