Allt klär en skönhet.


Jag gillar inte det där med att klä på sig, endast i nödfall använder jag mitt täcke och absolut inga andra kläder, men den här scarfen som kom på posten igår var helt ok, jag märker knappt att jag har den på mig och visst var den jätte fin ?

 

 

Min matte hade beställt den av en annan hundbloggare som heter Moa hon har en jätte fin sida och syr upp scarfar på beställning, för att kolla in hennes sida tryck på den lilla bilden på scarfen nedan så öppnas hennes sida upp i ett nytt fönster.

 

 

 

Det fanns olika tyger att välja på och man kunde få den med eller utan text.

Jag valde detta camouflage tyget med mitt namn tryckt på.

 

 

Jag var ju tvungen att testa scarfen lite först för att se om jag kunde godkänna den. Man kan ju inte bara sitta still och vara en fin hund. Men som tur var så gick det mycket bra att även springa och busa med den på.

 

Så min nya scarfs fick godkänt.

Tack Moa !


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin och Pluto

Jätte fin :)

2011-02-11 @ 12:38:37
Postat av: Tina

Åh så fin du blev Scott!

Gillar killar i scarfes...



/ voff Wilma

2011-02-11 @ 16:40:09
URL: http://wilmasegna.blogg.se/
Postat av: Marie P

Du är jätte snygg i din nya scarf :)

2011-02-11 @ 23:11:59
Postat av: Eva Svensson

Du är jättefin i din scarf.

Så smidigt att man kan sätta scarfen på det vanliga halsbandet, funderar på att beställa en jag också:)

2011-02-12 @ 13:21:43
Postat av: moa

åhh va fin han blev! Så kul att få se :) han är sån snygging också!



sv: jag hoppas på att få nåt bud iaf :D

2011-02-12 @ 13:50:16
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: moa

glömde! Tack så mycket för länkningen :D

2011-02-12 @ 13:50:32
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Emelie o Nova

Hej!



Jag är jättenöjd med min kamera! Den är lätt att lära o tar bra bilder fast man inte kan så mycket!

Den vinkelbara skärmen är guld värd!

Snygg scarf han fick ;)

2011-02-12 @ 14:23:16
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0