Ikea råttan.



Jag tycker som många av mina hundkompisar att Ikea råttan är en favorit leksak.

 

 

Den har en kul svans, små korta ben, morrhår, små öron och två vita tänder som sticker ut som man kan bita i. När min matte sedan satte in en pip i min så den blev helt perfekt.



Jag är numera ägare till två stycken råttor. Den ena råttan har jag fått ärva efter matte och husses förra hund, men den lyckades jag tappa bort. Den var faktiskt borta i några månader så matte köpte mig en ny när hon besökte den där affären. Men då plötsligt efter bara några dagar så kom den gamla råttan fram igen.


 

 


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag gillar också gnagare, fast jag föredrar att gräva efter sork.



Nospussar från Whiskey

2011-02-10 @ 12:05:36
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com/
Postat av: moa

haha jag tror det var scott som gömde den så att han skulle få två xD smart hund ju!

Vi har också en sån råtta, visste inte om att dom fanns men så vann jag en i en tävling, nu är det favvo leksaken :)



Javisst självklart är det okej att du skriver om scarfsen! :D Kul att du blev nöjd :)

2011-02-10 @ 12:42:31
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-10 @ 17:27:41
Postat av: alice

söt vovve :D

2011-02-10 @ 17:27:57
URL: http://kefi.blogg.se/
Postat av: Malin och Pluto

En sån där råtta har Pluto också och den är omtyckt :)

2011-02-10 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0