En ny kamera.


Matte har köpt en ny kamera som vi testade för första gången idag.

Det är en system kamera för nybörjare och för att lära sig lite mer om detta så skaffade matte en DVD-kurs.

 

 

 

Jag var med och kollade lite på början av DVD-kursen, men jag tyckte den var jätte tråkig, inte en enda hund att titta på.

 

 

När matte sedan ville testa kameran så ställde jag mycket gärna upp som modell, jag har ju redan viss vana av detta. Efter lite fotografering inomhus sa matte att vi skulle gå ut och pröva på att fotograferar småfåglarna.

 

Men det lyckades matte inte alls med för jag skrämde bort dem hela tiden så hon fick nöja sig med att ta fler kort på mig. Både matte och jag är redan mycket nöjda med nya kameran och den blir säkert ännu bättre när vi lärt oss den lite mer.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra tänkt att skrämma bort fåglarna, så du kunde komma med på bild istället ;)



Kram

2011-02-17 @ 19:17:26
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com/
Postat av: Marie P

Vilka fina bilder, verkar vara en bra kamera :)

2011-02-17 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0