Då var det måndag igen.



Efter helgens töväder så finns det inte så mycket snö kvar längre.

Kanske är det våren som är här nu.

 

 

Snödropparna har äntligen börjat slå ut och en del träd börjar få knoppar.

Pinnar och allt annat som varit gömt under snön kommer fram igen.

 

 

Jag tycker fortfarande mycket om snön, men den lilla snö som nu är kvar är rätt så smutsig.

 

 

Nu tycker jag det är dags för en promenad, matte kan du öppna grinden.

Jag skall berätta lite om helgens höjdpunkter när jag kommer tillbaka.

 

 


 



Jag fick besök av min kompis Tora i lördags det var kul.
Tora fick låna mina ben och leksaker, men när jag försökte ta dem tillbaka morrade hon åt mig. Men det brydde jag mig inte om.  Jag lät henne ha kvar saken och passade på att nosa ordentligt på henne istället, hon luktade spännande.




Igår fyllde min husse år och bjöd sina gäster på tårtkalas.




Jag fick ett grisöra.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska samtala med fröken om hennes tonläge.. Det var ju faktiskt Scotts saker, inte hennes.. Var väl tvungen att spela svår eller nått:D Tack för titten:D

2011-02-07 @ 17:38:49
Postat av: Marie P

Har du fått lite vårkänslor, så mysigt :)

2011-02-07 @ 18:16:15
Postat av: Anna

Vilken gentleman du är :)

2011-02-07 @ 23:39:18
Postat av: Elisabeth-Scott

Tack för alla besök på bloggen :)

2011-02-08 @ 14:41:08
URL: http://goldenscotts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0