Rådjur på min eftermiddags promenad.



Höjdpunkten på eftermiddagens promenad var när matte och jag på mycket nära håll träffade på tre rådjur. Jag kände vittringen av dem långt innan matte, men tyvärr kände rådjuren också vår vittring så de skyndade sig snabbt iväg. Matte som höll på att missa att ta kort på dem undrade varför jag mitt i vår promenad blev stående helt tyst nästan som förstelnad.

 

 

Sedan hade jag fullt upp att kolla upp alla deras spår.

 

 

Jag nosade så mycket så jag blev alldeles vit runt nosen.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie P

Vilken toppen promenad :)

2011-02-09 @ 18:13:30
Postat av: Anna

Du kommer säkert bli en bra jakt och eftersökshund du har ju redan fått upp intresset för djuren.

2011-02-09 @ 20:56:45
Postat av: Sara och Pluto

Hittade din fina blogg idag, älskar hundbloggar men har ingen egen ännu. Min hund Pluto är också en goldenkille som snart är 1 år .

2011-02-09 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0