I dag blir jag 7 månader.






Matte och jag tog en härlig vinterpromenad i solen.


Det fanns så mycket spännande att undersöka och nosa på.


Sedan var det dags för lite träning.


Matte tyckte jag var duktig som kom ihåg allt vi tränat på tidigare.


Efter träningen blev det äntligen lite lek och bus


och då var det full rulle som alltid.



Jag fick pröva mitt nya täcke,


men efter fotograferingen tyckte jag att det var dags att ta av täcket igen.



Då kom matte på att jag skulle borstas och kammas.



Det blev en massa hårtussar i snön som jag försökte ta fatt på.


Sedan gick vi in och jag tog plats i min favorit hörna i soffan.
Härifrån har jag full koll på vad matte gör i köket.





Kommentarer
Postat av: Marie P

Grattis på 7 månadersdagen, så stor du har blivit redan.

Har du börjat att lyfta på benet ännu ?

2011-01-03 @ 14:46:28
Postat av: Anna

Grattis sötnos !

2011-01-03 @ 16:07:40
Postat av: Dajana & Tyson

Grattis på dig med Scott såg att du fick samma behandling som jag med borsten , visst är det skönt =) nos pussar

2011-01-03 @ 16:18:47
URL: http://dajanaklasnic.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis på 7-månadersdagen. Kul att se hur lika far & som är :)



Nospussar & svansviftningar

2011-01-03 @ 16:57:27
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com/
Postat av: Eva Svensson

Grattis och Gott Nytt År !

2011-01-05 @ 01:13:23
Postat av: Camilla

Vilken härlig dag

2011-01-06 @ 21:51:15
URL: http://www.harligahundliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0