Bilresa utan åksjuka.

 

 

I går var det dags att åka bil igen för vi skulle hälsa på en liten flicka som hade 2-årskalas.

 



Resan tog ca 45 minuter men jag blev faktiskt inte åksjuk, jag satt och låg tyst i baksätet och hade mitt säkerhetssele på mig. Även hemresan gick utan problem för då sov jag.

 

Det är roligt med kalas för då träffar man så många man känner och min kompis Tora var där.

 

På kalas är det alltid bäst att hålla sig i närheten av de små barnen.

För med lite tur så kan man då få sig en smakbit av de goda som bjuds.

 

 




 

Här sitter jag vid datorn och kollar att allt är ok på min blogg.

 

Det gäller att kolla noga så att allt blir som man tänkt sig.

 

Jag tror att jag lägger in en bild tagen förra helgen.

Här är jag på promenad i skogen med min husse.

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie P

Så skönt att bilresan gick bra utan att du blev åksjuk :)

2011-01-24 @ 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0