Sommartid.

 

 

Helgen har varit solig och rätt så varm och innehållit många härliga promenader, lite träning och så förstås en massa lek och bus.

 

 

I fredags var det visst trandagen men jag träffade inte på någon trana, men jag såg årets första stare.


Igår satt jag med en stund och kikade lite på



när husse bytte däck på bilen och matte planterade penséer,


men det blev för trist så jag bestämde mig för att leta reda på en ny pinne istället.


I dag var det dags att ställa om klockan till sommartid, men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag lever efter min egen klocka.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie Petersson

Klokt att leva efter din egen klocka :)

2011-03-28 @ 10:02:33
Postat av: Eva Svensson

Underbara vårbilder:)

2011-03-28 @ 19:22:05
Postat av: Tina

Den bilden längst ner är superfin! Ser ut som att han njuter jättemycket av pinnen !

2011-03-28 @ 21:04:27
URL: http://wilmasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0