En bra helg.




I fredags kom det ett paket med postbilen som var till mig. Det innehöll en UFO som matte och jag vunnit i en tävling på Till Hunds blogg. Det visade sig vara en toppen leksak, matte stoppade i godisbitar i den och så var det min uppgift att lista ut hur jag skulle göra för att få ut dem. Förutom att det var mycket kul och gott så är UFOn tillverkad i ett hållbart material så den lär tåla även lite hårdare tag, därför rekommendera jag den till alla mina hundkompisar och vill också passa på att tacka Till Hund.

 

I lördags klippte husse våra fruktträd och jag hjälpte förstås till med alla pinnarna.

 

 

Solen värmde skönt och snön började töa bort, allt blev blött och jag blev jätte smutsig.

 

 

Under snön tittade årets första vintergäck fram.


I dag tog vi en tur med bilen, bilresorna går bra nu och det var länge sedan jag blev åksjuk.

 

 

Vi åkte in till stan och besökte bl. a stadsparken.

 

 

Det var jätte spännande att titta på alla fåglarna.

 

 



 

 



Kommentarer
Postat av: Marie Petersson

Grattis till din vinst !!!

Härligt att se vårblommorna :)

2011-03-07 @ 15:38:24
Postat av: Tina

Åh en sån leksak har jag med,fast en grön. Jag älskar att få köttbullebitar i min.



Wilma

2011-03-07 @ 18:55:54
URL: http://wilmasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0